You are here

PRANEŠIMAI SPAUDAI

    2015-11-04

    Visą lapkritį šypsenos virs parama socialiai remtinų šeimų vaikams

    Tradiciškai lapkritį pirmaujantis restoranų tinklas „McDonald‘s“ pradeda mėnesį truksiančią labdaros iniciatyvą „McHappy Day“. Jos metu už kiekvieną lankytojų atsiųsta nuotrauką su specialia akcijos šypsena tinklas skirs po 1 eurą Lino Kleizos labdaros ir paramos fondui. Už šiemet surinktas lėšas „McDonald‘s“ drauge su L. Kleizos fondu prisidės prie LPF „Tavo galimybė“ vaikų dienos centro atnaujinimo Kaune. Šiemet tokia iniciatyva vykdoma jau keturioliktus metus iš eilės, per kuriuos iš viso jau surinkta daugiau kaip 125 tūkst. eurų.

    „Vienas iš pagrindinių mūsų veiklos tikslų – parama socialiai jautriose šeimose augantiems vaikams ir jaunuoliams. Ir nors padėtis šalies globos ir jaunimo užimtumo įstaigose gerėja, vis dar netrūksta tokių, kuriems labai svarbi kiekvieno iš mūsų parama, net jei tai vos vienas euras. Skaudu, jog šiandien vis dar yra vaikų dienos centrų, kuriems trūksta, atrodo, pačių elementariausių dalykų – kaip kokybiška šildymo sistema“, – sako krepšininkas Linas Kleiza.

    Visos šiųmetės iniciatyvos metu surinktos lėšos bus skirtos Kaune įsikūrusiam LPF „Tavo galimybė“ vaikų dienos centrui, kuriame kasdien lankosi apie 15 vaikų iš socialiai remtinų ar asocialių šeimų, atnaujinti. Jau 15 metų centras siekia suteikti vaikams ir jaunuoliams aplinką, saugią nuo smurto, privartos, elgetavimo ar alkoholizmo bei narkomanijos. Čia jiems suteikiama galimybė ne tik leisti laisvalaikį, bet ir gauti šilto maisto, nusiprausti, apsivilkti švariais drabužiais. Pasak centro vadovo Hario Urvinio, šiuo metu centrui labiausiai reikia patalpų apšiltinimo, sienų bei grindų remonto ir naujos šildymo sistemos, kuri leistų savarankiškai reguliuoti centro patalpų šildymą rudens bei žiemos mėnesiais. Efektyvesnė šildymo sistema ne tik leis geriau apšildyti sename pastate įsikūrusias centro patalpas, bet ir sutaupyti lėšų kitiems centro lankytojų poreikiams užtikrinti.

    „Kasdienėje veikloje skiriame daug dėmesio šeimoms, kurios yra vienas iš mūsų verslo prioritetų. Dėl to jaukią ir šiltą aplinką siekiame sukurti ne tik savo restoranuose, bet ir vaikų gydymo, globos bei ugdymo įstaigose, prisidėdami prie naujo inventoriaus įsigijimo ar jų infrastruktūros gerinimo. Tačiau tikime, kad kur kas daugiau galime nuveikti visi drauge, suvienydami savo pastangas geriems darbams. Dėl to visus ir kiekvieną norime pakviesti prisidėti prie šios labdaros iniciatyvos ir savo šypsenas paversti parama vaikams, kuriems jos šiandien labiausiai reikia“, – sakė restoranų tinklo „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis. 

    Pernai pirmą kartą šios labdaros iniciatyvos istorijoje „McDonald‘s“ pakvietė savo lankytojus prie paramos projekto prisidėti šypsenomis. „McHappy Day“ simboliu jau tapusios plačios šypsenos šiemet ir vėl kviečia jas paversti parama skurdžiai gyvenančių šeimų vaikams. Visą lapkričio mėnesį kiekvienas atvykęs į bet kurį „McDonald‘s“ restoraną Lietuvoje galės nemokamai įsigyti „McHappy Day“ šypsenos trafaretą, o įsiamžinę su juo nuotraukoje paversti 1 euru, įkeldami į akcijos interneto svetainę, adresu www.mcd.lt/sypsena.

     

    2015-09-24

    „McDonald‘s“ atveria duris prekybos slėnyje „Nordika“

     
     
     

    Populiariausias restoranų tinklas Lietuvoje „McDonald‘s“ šiandien atvėrė duris naujame prekybos slėnyje „Nordika“. Tai 11 tinklo restoranas šalyje, į kurį bendrovė investavo 850 tūkst. eurų. Jame įdiegta naujos kartos lankytojų aptarnavimo koncepcija bei pirmasis „McDrive“ automobilių aptarnavimo langelis, įsikūręs prekybos centro teritorijoje.

    „Šį restoraną atidarome svarbiu kompanijos plėtros Lietuvoje etapu. Matome didelį potencialą šioje šalyje ir džiaugiamės galėdami būti vieno didžiausių šių metų investicinių projektų Vilniuje dalimi bei prisidėti prie spartaus šios miesto dalies vystymosi“, – atidarymo metu sakė bendrovės „Premier Capital“ valdybos pirmininkas, licencijuotas „McDonald‘s“ plėtotojas Baltijos šalyse Melo Hili.

    Tai pirmasis prekybos centro teritorijoje įsikūręs „McDonald‘s“ restoranas Lietuvoje, aptarnaujantis ne tik prekybos centro lankytojus, bet ir „McDrive“ paslauga besinaudojančius vairuotojus. Tikimasi, kad visą parą veikiantis automobilių aptarnavimo langelis sulauks populiarumo ne tik tarp prekybos slėnio lankytojų, bet ir vis tankiau apgyvendinamos miesto dalies gyventojų.

    300 kv. metrų ploto restorane pritaikyta naujos kartos lankytojų aptarnavimo koncepcija, atskirianti maisto užsakymo bei paėmimo vietas, leis užtikrinti dar efektyvesnį maisto bei gėrimų užsakymą. Čia  įrengti interaktyvūs užsakymo kioskai su liečiamais ekranais leis lankytojams dar sparčiau ir paprasčiau užsisakyti mėgstamo maisto bei gėrimų.

    Tai antrasis tinklo restoranas Lietuvoje, kuriame pritaikyta ši inovatyvi aptarnavimo platforma. Pirmą kartą šalyje ji įdiegta šių metų pavasarį prekybos centre „Panorama“, Vilniuje, duris atvėrusiame „McDonald‘s“, į kurį bendrovė investavo 650 tūkst. eurų.

    Naujausiame tinklo restorane sukurta 51 nauja darbo vieta. Iš viso „McDonald‘s“ restoranuose Lietuvoje šiuo metu dirba 624 darbuotojai. Šiuo metu Lietuvoje veikia 11 „McDonald‘s“ restoranų – septyni – Vilniuje, du – Kaune, po vieną Klaipėdoje ir Šiauliuose, bei keturios „McCafé“ kavinės – visos įsikūrusios Vilniuje. Per metus „McDonald‘s“ restoranuose Lietuvoje apsilanko daugiau kaip 7,3 mln. lankytojų.

    Šalyje veikiantys „McDonald‘s“ restoranai yra valdomi bendrovės „Premier Capital“, priklausančios Maltos grupei „Hili Ventures“. Planuojama, kad 2015 metais „Premier Capital“ investicijos Baltijos šalyse iš viso sieks 4,6 mln. eurų. Per visą veiklos laikotarpį „Hili Ventures“ šiame regione jau yra investavusi 60 mln. eurų. M. Hili yra bendrovės „Hili Ventures“ generalinis direktorius.

    2015-08-03

    Pernai Lietuvoje parduota daugiau kaip 750 tūkst. „Big Mac“ sumuštinių

    Legendinis ir visame pasaulyje mėgstamas „Big Mac“ sumuštinis – vienas populiariausių ir Lietuvoje. Vien 2014 m. restoranų tinklas „McDonald‘s“ šalyje pardavė 750 577 „Big Mac“ sumuštinius – o tai reiškia, kad pernai juos užsisakė vidutiniškai kas ketvirtas lietuvis.

    „Big Mac“ sumuštinis visada buvo vienas labiausiai pamėgtų „McDonald‘s“ patiekalų. Dėl to drauge su klasikiniu šios rūšies sumuštiniu restoranų tinklas „McDonald‘s“ šią vasarą pasiūlė ir riboto kiekio atnaujintas klasikinių sumuštinių versijas – tai „Grand Big Mac“, „Big Mac“ su vištiena ir trigubą mėsainį su sūriu. Šios vasaros naujienos, leidžiančios mėgautis dar daugiau skonio, netruko tapti vienu iš dažniausių „McDonald‘s“ svečių pasirinkimų. 

    Atsižvelgdamas į legendinio sumuštinio populiarumą, restoranų tinklas „McDonald‘s“ šiemet visuose savo restoranuose Baltijos šalyse liepos 31-ąją paskelbė „Big Mac“ diena. Jos metu visus įsigyjančius šį legendinį sumuštinį tinklas vaišino antru tokiu pat nemokamai. 

    Kaip ir visi „McDonald‘s“ sumuštiniai, „Big Mac“ yra gaminami iš 100 proc. jautienos ir aukščiausios kokybės ingredientų – įskaitant ir daržoves iš geriausių Europos ūkių bei bandeles, kepamas iš aukščiausios kokybės miltų. Šiuo metu produktus „McDonald‘s“ restoranams Baltijos šalyse tiekia 33 Europos šalių tiekėjai, tarp kurių ir 8 Baltijos valstybių įmonės. Visi „McDonald‘s“ produktai ir ingredientai atitinka pačius aukščiausius maisto kokybės ir saugumo standartus. 

     

    2015-07-13

    Restoranų tinklas „McDonald‘s“ išlieka populiariausiu Lietuvoje, rodo tyrimai 

    Populiariausio restoranų tinklo Baltijos šalyse „McDonald‘s“ pardavimai Lietuvoje praėjusiais metais siekė daugiau kaip 16 mln. eurų. Lyginant su 2013 m. finansiniais duomenimis, bendrovės apyvarta išaugo 7,6 procentais. Drauge „McDonald‘s“ išliko vienu iš daugiausiai mokesčių valstybei sumokančių restoranų tinklų šalyje. 2014 m. bendrovė valstybei sumokėjo beveik 5 mln. EUR mokesčių. 

    Birželį „McDonald’s“ ir tyrimų bendrovės „TNS“ atlikto kasmetinio valgymo ne namuose įpročių tyrimo duomenimis, 2014 m. nuosekliai augo ir lankytojų skaičius – tinklo restoranuose Lietuvoje per metus apsilankė daugiau nei 9,3 mln. žmonių. Tai leido „McDonald‘s“ išlaikyti restoranų rinkos lyderio poziciją šalyje. Lankytojų pasitikėjimas ir pasitenkinimas „McDonald’s“ restoranais taip pat stabiliai didėjo. 

    „Nuoseklų bendrovės apyvartos augimą Lietuvoje stebime jau ne vienerius metus ir tai mus skatina dėti dar daugiau pastangų tobulinant „McDonald‘s“ restoranų veiklą. Gerų įmonės rezultatų mums padeda pasiekti nuolatinės investicijos į maisto produktų ir aptarnavimo kokybę bei unikalią lankytojų patirtį, kuri leidžia užtikrinti didėjančius lankytojų srautus. Lankytojų pasitikėjimas motyvuoja siekti dar geresnių rezultatų ir stiprinti savo poziciją šalies rinkoje“, – sakė restoranų tinklo „McDonald‘s“ generalinis direktorius Vladimiras Janevskis (Vladimir Janevski).

    Įdomu tai, jog palaipsniui keičiasi lietuvių vartojimo įpročiai. Anksčiau ne namuose daugiausiai pietaudavo 35–55 m. amžiaus vyrai. Vis dėlto, pastarasis tyrimas parodė, kad „McDonald‘s“ Lietuvoje daug dažniau lankosi ir jaunos moterys. Daugiausiai tinklo restoranuose šalyje vis dar valgo 15–19 m. amžiaus vaikinai. 

    Pasak V. Janevskio, „McDonald‘s“ restoranus Baltijos šalyse valdanti bendrovė „Premier Restaurants“ Lietuvoje mato daug potencialo, todėl tinklas ir toliau plečia savo restoranų skaičių šalyje. 2015 m. tinklas pradėjo atidarydamas dešimtąjį „McDonald‘s“ restoraną ir ketvirtą „McCafé“ kavinę Lietuvoje. Į jų atidarymą bendrovė investavo daugiau kaip 650 tūkst. eurų. Drauge tai ir pirmasis tinklo restoranas šalyje, kuriame įrengta naujos kartos lankytojų aptarnavimo sistema, atskirianti užsakymų priėmimo ir išdavimo vietas bei leidžianti lankytojams savarankiškai užsisakyti maisto ir gėrimų naudojantis interaktyviais užsakymų kioskais. Rugsėjį Vilniuje duris atvers ir dar vienas naujas „McDonald‘s“ restoranas, kuris įsikurs prekybos slėnyje „Nordika“ Vilniuje. 

    Kitąmet restoranų tinklas „McDonald‘s“ minės jubiliejines – 20-ąsias – veiklos metines Lietuvoje. Nuo pat veiklos pradžios tinklas glaudžiai bendradarbiauja su geriausiais Europos maisto produktų tiekėjais siekdamas užtikrinti aukščiausią maisto produktų kokybę. Šiuo metu Baltijos šalyse veikiantiems „McDonald‘s“ restoranams juos tiekia 33 tiekėjai iš visos Europos, tarp kurių yra 8 Baltijos šalių įmonės. Lietuvoje veikianti „Salpronė“ tinklo restoranus aprūpina salotomis ir daržovėmis, „Alvas ir Ko“ – cukraus produktais, „Coca-Cola“ – gaiviaisiais gėrimais. Vaikams skirtas pienas į tinklo restoranus atkeliauja iš didžiausios Latvijos pieno produktų gamintojos „Food Union“.

    Šiuo metu Lietuvoje veikia 10 „McDonald‘s“ restoranų – 6 Vilniuje, 2 Kaune, po vieną Klaipėdoje ir Šiauliuose. Taip pat 4 „McCafé“ kavinės – visos Vilniuje. Iš viso tinklo restoranuose Lietuvoje dirba 647 darbuotojai. 

    2015-06-08

    Klaipėdos „Neptūno“ žaidėjams įteiktos metų nominacijos 

    Savaitgalį Klaipėdos „Neptūno“ krepšinio komandos žaidėjai drauge su gerbėjais paminėjo 2014–2015 metų pergales ir įveiktus iššūkius. Sportininkams buvo įteiktos 5 nominacijos, kuriomis pažymėti ne tik sezono pasiekimai, bet ir nuopelnai komandai. Tai jau septintosios krepšinio klubo sezono pabaigtuvės, kurias komandos žaidėjai ir treneriai švenčia kartu su ilgamečiu partneriu restoranų tinklu „McDonald‘s“.

    Šventės metu krepšininkai buvo apdovanoti restoranų tinklo įsteigtais apdovanojimais – vardiniais kavos puodeliais. Vyriausiajam komandos treneriui Kaziui Maksvyčiui atiteko „Metų žygdarbio“ titulas, kuriuo jis buvo įvertintas už „Neptūno“ pergales pirmajame Eurolygos etape ir tai, jog išvedė komandą į LKL mažąjį finalą. Komandos draugai ir gerbėjai įvertino ir sunkiojo krašto pozicijoje rungtyniaujančio puolėjo Donato Zavacko taiklumą – jis buvo apdovanotas šmaikščiu „Taikliosios rankelės“ titulu. Lengvojo krašto puolėjas Deividas Gailius įvertintas „Metų herojaus“ titulu, vidurio puolėjui Simui Galdikui  ir gynėjui Arnui Butkevičiui atiteko „Metų stogdengio“ ir „Oro karaliaus“ nominacijos „McDonald‘s“.

    Šiemet nebuvo pamiršta ir jau tradicija tapusi beržų sodinimo akcija. Kaip ir kasmet, lydimi gerbėjų neptūniečiai pasodino jau septintąjį beržą, kuris augs ir žaliuos netoliese „McDonald‘s“ restorano esančiame skvere. Taip komandos žaidėjai ir treneriai kasmet simboliškai pažymi sezono pergales ir įveiktus iššūkius bei pasitinka artėjančias rungtynes.

    Vos pasibaigus šventei gerbėjai juos išlydėjo į Uteną, kurioje komandos dar laukė ketvirtosios LKL mažojo finalo rungtynės. Jose Klaipėdos „Neptūnas“ susirungė su Utenos „Juventus“ ekipa ir iškovoję pergalę išlygino serijos rezultatą. Žaidėjai šmaikštavo, kad šį kartą gerbėjų palaikymas ir namų sienos juos lydėjo ir rungtyniaujant svečiuose. Tiesa, komandos dar laukia penktosios serijos rungtynės, kuriose paaiškės LKL bronzos nugalėtojai. 

    „Svarbiausių pergalių drauge su uostamiesčio „Neptūno“ krepšinio klubu siekiame jau daugiau nei dešimt metų. Per visus šiuos metus užgimė ne viena smagi tradicija, kurią kartu su krepšinio aistruoliais ir gerbėjais tęsiame iki šiol. Kiekvieną rudenį mūsų tinklo restorane Klaipėdoje drauge minime sezono atidarymo šventes, drauge su restorano darbuotojais ir krepšinio sirgaliais išlydime neptūniečius į rungtynes“, – sakė restoranų tinklo „McDonald‘s“ marketingo vadovas Baltijos šalyse Marius Stonkus.

    Aktyvaus laisvalaikio skatinimas yra vienas svarbiausių „McDonald‘s“ strateginių tikslų visame pasaulyje, todėl įvairiose šalyse „McDonald‘s“ remia daugybę sporto projektų ir renginių, įskaitant ir krepšinio komandas. Tinklo restoranas Klaipėdoje jau tapo tradicine krepšinio mėgėjų ir „Neptūno“ komandos gerbėjų susirinkimų vieta. 

     

    2015-05-20

    Vilniuje „McDonald‘s“ atidarė pirmąjį atvirą tinklo restoraną Europoje

    Vilniuje, pievoje prie Baltojo tilto, buvo atidarytas pirmasis Europoje atviras „McDonald‘s“ restoranas. Vos vienai dienai įrengtame „McDonald‘s 2000 mėsainių restorane“ nusidriekė kelių dešimčių metrų eilė, kurioje susirinkusiems vilniečiams išdalinta beveik 2000 mėsainių. 

    Pasak restoranų tinklo „McDonald‘s“ marketingo vadovo Baltijos šalyse Mariaus Stonkaus, tai pirmasis toks renginys Europoje, kurio metu savo svečius „McDonald‘s“ vaišino mėsainiais po atviru dangumi įrengtoje netradicinėje erdvėje. Jo metu organizatoriai ne tik siekė sukurti šventę vilniečiams ir miesto svečiams, bet ir pakviesti juos paragauti aukščiausios kokybės „McDonald‘s“ mėsainių naujoje unikalioje aplinkoje. 

    „Maisto kokybė yra tai, kam skiriame daugiausiai dėmesio, todėl visi produktai ir ingredientai, naudojami „McDonald‘s“ mėsainiams gaminti, atitinka aukščiausius kokybės ir maisto saugumo standartus – įskaitant 100 proc. jautienos paplotėlius, geriausiuose ūkiuose užaugintas daržoves ir iš aukščiausios kokybės miltų kepamas bandeles. Taigi, labai džiaugiamės, kad „McDonald‘s 2000 mėsainių restoranas“ sulaukė tokio didelio vilniečių susidomėjimo. Jame susirinko daug jaunimo, šeimų su vaikais ir vyresnių gyventojų – iš viso apie 2000 svečių“, – sakė M.  Stonkus.

    Laikinai miesto centre atidarytame restorane svečiai turėjo galimybę ne tik nemokamai pasivaišinti mėsainiais, bet ir atskirai paragauti juos sudarančių ingredientų. Visi mėsainiai čia buvo gaminami iš tų pačių produktų, kurie kasdien yra naudojami „McDonald‘s“ restoranuose. 

    Baltijos šalyse produktus tinklo restoranams tiekia 33 tiekėjai iš visos Europos, tarp kurių ir 8 Baltijos šalių įmonės. Lietuvoje veikianti „Salpronė“ tinklo restoranus aprūpina salotomis ir daržovėmis, „Alvas ir Ko“ – cukraus produktais, „Coca-Cola“ – gaiviaisiais gėrimais. Vaikams skirtas pienas į tinklo restoranus atkeliauja iš didžiausios Latvijos pieno produktų gamintojos „Food Union“. 

    Unikalus „McDonald‘s 2000 mėsainių restoranas“ prie Vilniaus Baltojo tilto duris atvėrė prieš prasidedant Tarptautinės muziejų nakties renginiams, gegužės 16 dieną. Renginio metu visi mėsainiai, stebint susirinkusiems, buvo čia pat gaminami profesionalių „McDonald‘s“ darbuotojų. Taigi, restorano svečiai turėjo galimybę gyvai stebėti mėsainių ruošimo procesą nuo pat mėsos kepimo iki pagardinimo daržovėmis ir padažu. Susirinkusiųjų taip pat laukė nuotaikingos stalo futbolo varžybos ir įvairūs lauko žaidimai.

     

    2015-05-17

    „McDonald‘s“ žvaigždžių alėjoje atidengtas „Žalgirio“ trenerio Gintaro Krapiko delno įspaudas

    Sekmadienio popietę Kaune iškilmingai paminėtas „Žalgirio“ krepšinio sezono uždarymas, kurį krepšinio klubas jau dvyliktus metus iš eilės sutinka drauge su restoranų tinklu „McDonald‘s“. Šventę tradiciškai vainikavo iškilminga akimirka – „McDonald‘s“ žvaigždžių alėjoje atidengtas komandos vyriausiojo trenerio Gintaro Krapiko delno įspaudas, įamžintas šalia tokių krepšinio garsenybių kaip Arvydo Sabonio, Pauliaus Jankūno, Roberto Javtoko, Manto Kalniečio ir kitų žaidėjų delnų įspaudų.

    „Legendinė Kauno „Žalgirio“ komanda, kaip ir krepšinis, užima ypatingą vietą kauniečių širdyse. Tai žinodami, siekiame ne tik prisidėti prie šios sporto šakos rėmimo, bet ir kartu su gerbėjais palaikyti komandos žaidėjus. Gimus idėjai įamžinti krepšiniui nusipelniusių žaidėjų delnų įspaudus, šią tradiciją tęsiame jau daugiau nei dešimtmetį, kasmet taip paminėdami komandos pergales ir atsidėkodami už puikų žaidimą“, – sakė restoranų tinklo „McDonald‘s“ marketingo vadovas Baltijos šalyse Marius Stonkus.

    Šiemet „McDonald‘s“ žvaigždžių alėjoje savo delno įspaudą įamžinęs G. Krapikas neslėpė džiaugsmo. „Galimybė įsiamžinti šalia didžiausių šalies krepšinio žvaigždžių man didelė garbė. Stebėdamas komandos žaidėjų ir tokių legendinių krepšininkų kaip Arvydas Sabonis delnų įspaudų atidengimą džiaugiausi už jų pasiektus nuopelnus šiai sporto šakai, o šiandien esu dėkingas už komandos ir gerbėjų palaikymą“, – sakė vyriausiasis komandos treneris. 

    G. Krapiko delno įspaudo atidengimo ceremoniją sekmadienį stebėjo ne tik susirinkę žalgiriečiai, bet ir gausus būrys gerbėjų. Jie komandą sveikino su jau iškovotomis pergalėmis ir linkėjo sėkmės dar laukiančiose LKL pusfinalio rungtynėse, kurių metu Kauno „Žalgirio“ komanda rungsis su Utenos „Juventus“. 

    Šventės dalyvių šiemet tradiciškai laukė smagios pramogos ir prizai. Krepšinio aistruoliai atsakinėjo į nuotaikingus organizatorių klausimus apie miestiečių mylimą „Žalgirio“ komandą. Susirinkę gerbėjai ne tik prašė komandos narių autografų, bet ir noriai kalbino krepšininkus apie jų planus vasaros ir dar tik artėjančio naujo sezono metu. 

    Kauno Savanorių prospekte įsikūręs „McDonald‘s“ restoranas jau tapo tikra žalgiriečių fanų  susirinkimų vieta, taigi jame įsivyravo ir krepšinio tema. Šiame restorane galima išvysti komandos žaidėjų marškinėlius su autografais, iš arti apžiūrėti laimėtas taures. 

    2015-04-15

    Vilniuje atidarytas pirmasis naujos kartos „McDonald‘s“ restoranas 

    Populiariausias restoranų tinklas Baltijos šalyse „McDonald‘s“ Vilniuje atidarė pirmąjį naujos kartos restoraną šalyje, kuriame įrengta inovatyvi aptarnavimo platforma, leisianti dar sparčiau ir efektyviau vykdyti lankytojų užsakymus. Iš viso tai jau dešimtasis tinklo restoranas Lietuvoje, į kurį bendrovė investavo daugiau kaip 650 tūkst. eurų. Trečiadienį jis atvėrė duris prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“. 

    Šiame restorane pritaikyta nauja lankytojų aptarnavimo koncepcija, kuri atskiria maisto užsakymo ir paėmimo vietas. Tai leis užtikrinti dar greitesnį ir efektyvesnį maisto bei gėrimų užsakymą tiek restorano lankytojams, tiek jo darbuotojams. Visi užsakymai čia bus ruošiami individuliai, taip užtikrinant dar geresnę maisto kokybę ir skonį, o salėje įrengtas specialus ekranas leis svečiams sekti jų užsakymų vykdymą. Be to, nuo šiol lankytojai savo mėgstamo maisto ir gėrimų taip pat galės užsisakyti patys, naudodamiesi moderniais užsakymų kioskais. Restorane įrengti du skaitmeniniai kioskai su liečiamaisiais ekranais leis patogiai peržiūrėti meniu ir savo pasirinkimus bei apmokėti užsakymus. 

    Greta restorano įrengta ir ketvirtoji Lietuvoje „McCafé“ kavinė. Čia lankytojai galės užsisakyti daugelio pamėgtos kavos ir kitų gėrimų, paskanauti pyragų bei įvairių desertų. Kaip ir kitose „McCafé“ kavinėse, lankytojai bus kviečiami tiek jaukiai prisėsti, tiek užsisakyti kavos ar desertų išsinešti.

    „Naujoji lankytojų aptarnavimo koncepcija – tai didelis žingsnis vystant tinklo veiklą Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse. Pritaikę naują požiūrį ir pasitelkę naujausias technologijas, nuo šiol ir Lietuvoje galėsime pasiūlyti itin modernią lankytojų aptarnavimo sistemą, kurią jau spėjo įvertinti daugybė „McDonald‘s“ lankytojų visame pasaulyje“, – sakė restoranų tinklo „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis. Pasak jo, šiuo metu tokia sistema jau veikia ir restorane Latvijoje, o iki metų pabaigos ketinama ją įdiegti dar šešiuose tinklo restoranuose Baltijos šalyse. Planuojama, kad iki 2017 metų ji bus pritaikyta visuose tinklo restoranuose regione. Į tai bendrovė ketina investuoti iš viso 4,5 mln. eurų. 

    Prekybos ir laisvalaikio centre įsikūrusiame naujajame restorane lankytojus pasitiks ir modernus miesto įkvėptas interjeras, patiksiantis tiek suaugusiems, tiek mažiesiems „McDonald‘s“ lankytojams. „Planuodami naujojo restorano atidarymą ilgai ieškojome tam tinkamiausios vietos, kuri ne tik būtų lengvai pasiekiama daugeliui miesto gyventojų, bet ir patogi mūsų restoranuose besilankančioms šeimoms. Pastebime, kad vis labiau plečiantis gyvenamiesiems rajonams, jų gyventojai ieško naujų – arčiau namų esančių, vietų praleisti laisvalaikį. Dėl to šiame centre matome didelį potencialią“, – sakė V. Janevskis. 

    Šiuo metu Lietuvoje veikia iš viso dešimt „McDonald‘s“ restoranų – šeši – Vilniuje, du – Kaune, po vieną Klaipėdoje ir Šiauliuose, bei keturios „McCafé“ kavinės – visos įsikūrusios Vilniuje. Per metus „McDonald‘s“ restoranuose Lietuvoje apsilanko daugiau kaip 9 mln. lankytojų. 

    2015-04-02

    „McDonald‘s“ Lietuvoje pristatė specialų pusryčių meniu

    Populiariausias restoranų tinklas Baltijos šalyse „McDonald‘s“ Lietuvoje pristatė specialų pusryčių meniu, kuriame lankytojams kas rytą bus siūlomas pusryčiams subalansuotas maistas. Pirmasis Lietuvoje šį meniu siūlo Vilniuje, Ukmergės g. 173, įsikūręs „McDonald‘s“, vėliau lankytojai jį galės rasti ir kituose tinklo restoranuose visoje šalyje. 

    „Džiaugiamės pusryčius nuo šiol galėdami pasiūlyti ir „McDonal‘s“ lankytojams Lietuvoje. Įvertinę pusryčių svarbą kasdienei mitybai, naujame pusryčių meniu siūlome platų šviežio, skanaus ir specialiai pusryčiams subalansuoto maisto asortimentą, kuris padeda užtikrinti organizmui būtinas maisto medžiagas ir energiją. Nuo šiandien šį pusryčių meniu galima rasti viename iš „McDonald‘s“ restoranų Vilniuje, o per kelias ateinančias savaites jį pristatysime ir kituose tinklo restoranuose Lietuvoje“, – sakė „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis (Vladimir Janevski). 

    Prieš dvejus metus toks pusryčių meniu jau buvo pristatytas Estijoje, kur netrukus sulaukė didelio populiarumo. Nuo šių metų kovo pusryčiai pradėti siūlyti ir kaimyninėje Latvijoje. 

    „McDonald‘s“ pusryčių meniu siūlomas daugelio mėgstamas tradicinis pusryčių maistas, pritaikytas įvairiam skoniui ir mitybos įpročiams. Jame siūloma paragauti ką tik paruoštos kavos bei arbatos, sulčių ir kitų gėrimų, natūralaus jogurto su maistingais grūdais ir šviežiomis uogomis, sumuštinių su kiauliena ar vištiena bei šviežiomis daržovėmis. Taip pat – specialūs „McMuffin“ sumuštiniai su kiaušiniu, šonine ir sūriu bei sumuštiniai „McToast“. 

    Remiantis „McDondald‘s“ užsakymu atliktos apklausos duomenimis, kas rytą pusryčiauja 60 proc. lietuvių. Tačiau, pasak valgymo įpročių koregavimo centro „Valgymas.lt“ vadovės gydytojos dietologės Linos Viniarskaitės, toks skaičius nėra didelis, turint omenyje, kad pusryčiai yra labai svarbus dienos maistas. „Pusryčiaudami gauname reikalingų maisto medžiagų ir energijos, kurios reikia po ilgesnio nevalgymo naktį, norint veikliai pradėti dieną. Be to, taip paruošiame organizmą būsimiems dienos valgymams, todėl sočiai papusryčiavę esame mažiau linkę užkandžiauti ar persivalgyti vėlų vakarą“, – sakė L. Viniarskaitė. 

    Nors su jos įžvalgomis sutinka ir dalis lietuvių, 32 proc. apklausos dalyvių prisipažino, jog dažniausiai pusryčiams pritrūksta laiko. „Net jei nubudus nejaučiamas alkis ar tiesiog trūksta laiko gaminti, pusryčiauti nesunkiai įprantama. Tuomet atsiranda ir noro, ir laiko. Beje, pusryčiauti rekomenduojama per 1–2 valandas nuo pabudimo“, – pridūrė gydytoja dietologė. 

    Specialus pusryčių meniu „McDonald‘s“ restoranuose bus siūlomas nuo 6 iki 10 val. ryto darbo dienomis ir nuo 6 iki 11 val. savaitgaliais. Šiomis valandomis restoranuose bus pateikiamas tik pusryčių meniu, tuo tarpu iš įprasto meniu bus galima rinktis pasibaigus pusryčių metui.